SELAMAT HARI RAYA

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.Di sini saya ingin memohon maaf jika ada tersalah kate, terguriskan hati sesiapa diharap dapat la memaafkan diri saya.







Tapi teman nk storymory sikit ni, mase raye kedua baru ni kitorang satu family pergi Melaka melawat Andak @ Abg mak teman. 9 tahun x jumpe woohh...even aku pon dia tak cam siapa padahal kecik2 dulu aku la manje ngan beliau. yela dalam mase 9 tahun aku dah cukup membesar kan. siape je boleh cam. org yang paling seronok semesti nya mak aku.. tapi raya tahun ni mmg sangat seronok dan amat bermakna buat diri aku sebab tahun ni dapat jumpa semua saudara-mara di sebelah mak mahupun di sebelah ayah. ate bak kate orang waktu raya mcm ni jela famili nak berkumpul..lepas tu semua org akan sibuk dgn kerja dan studi masing-masing. 



Dalam diam-diam, lebih kurang dua minggu lagi je nak balik ke UiTM Seri Iskandar. Bermulalah semula kehidupan sebagai seorang student menunaikan tanggungjawab nya..Bersame-same lah kite yee..

 BYE..


No comments:

Post a Comment