SPORTRIM!!!!!!!

HARI PERTAMA

Pergi kedai spare part nak cari sportrim.byk kedai aku pegi survey tp semua buat aku kompius..last2 call zali tanye..so, beliau kate pegi dgn beliau ptg nii..jadi, aku membuat keputusan nk pegi ptg dgn beliau..

petang 2 pun pegi la...rempit sehh..lupe pulak..awang pun ikot sekali..juga wan chek..alangkah malang nye tetibe semue kedai habis..aku bengang jugak laa..tp nk buat acane..xde pilihan lain..amoi kate esok bru smpai..so, order jelaa...tunggu la esok..




HARI KEDUA
tepat pukol 10 pagi tam a.k.a ulin dtg amek aku..rempit la konon nk amek sportrim..bukan ape..aku ajak tam psal x mampu nk bwak sportrim 2 sorg2..mau terbalik aku..pegi laa..akhir nye smpai kt kedai..rupenye awang,din n zali dah ade kt situ..tetibe amoi kate sportrim xdak psai lori rosak maa..lu mari esok..kitorg dah mule nk bengang..aduuhh...buang masa betol..balik la kitorg rempit2..

HARI KETIGA
iaitu hari ini..aku pegi sorang psal mak dtg amek sportrim naik kete lewat sikit..rupenye zali dah ade kat kedai..sportrim dah smpai..yaaaahoooo!!!!!!!memang smart sehh...fuuhhh....

jadi dah bawak balik hanto le kt rumah zali..dah siap pasang pun..gambar akan di-upload post akan datang..x sempat..hihihi..waaahhhh...sukenye aku!!!!!!

p/s thanks to uoolss yg telah menjayakan penukaran sportrim motor aku..jasa korg akan ku kenang kawan!!!


No comments:

Post a Comment