JALAN DITURAP SEMULA..(=

Rase nye dah lebih setahun aku tunggu jalan depan umah aku ni di tar kan balik..hari 2 dah di bongko nye jalan 2 letak batu..bile naik moto memang terase la seksa nye kan.. nak merempit pon x boleh nk fokus..takut jatuh kan. dah di bongko nye jalan tu tarok batu, ingat nak lumbe motocross kee haaa??? past few days diorg korek balik jalan 2 taruk batu lagi. lagi la terseksa rase nye. hari ni baru turap balik. memang awesome la jalan 2. bikin x sabar nk rempit nii.. hehe..tu dah meredakan kemarahan sikit laa. yang aku x puas hati ni macha2 yang dok kat depan umah aku ni selambe je lepak pas 2 buat bising. dah la pakai bahasa ibunda diorang ni..bahase yg aku selalu pakai kat UiTM. hehe..dok makan rambutan depan ni, kalau aku nampak kulit rambutan 2 bersepah siap la diorang.. aku ckp gune bahase ibunda kome baru tawu. kot terbeliak bijik mate pulak kang..haha..

proses penurapan

1 comment: