morning!!!!

                                                             MORNING PEEPS!!!
          
        Salam and a very good morning!! Actually, aku pelik la dgn suara aku sjak past few days.. Tiba2 membesar balik. Takkan la effect batuk hari 2. Kacaw la mcm ni...mampos aku. Dah berape ramai yg tegor aku mggu ni ckp "weh, apehal suare kau beso semacam?? baru bangon tido erk..". Padahal aku tido pon tidak..

         Camne erk?? suare beso mmg le best, ROCK kan... Tapi macam kelak0 la pulak beso cenggini..hahahaha... Rase nye ni effect dari SCHA ALYAHYA gamak nye.. Mampoih aku...(=

           To anybody yg ade tips mcm mane nk bgi suare jadi spt sediakala, kongsi la ngan Mak Efa erk...
                                                                          BYE2...




                         

No comments:

Post a Comment